Ofte stillede spørgsmål – Designska kundeservice
Nederst kan du læse de forskellige ofte stillede spørgsmål, det er opdelt i forskellige underkategorier. Såfremt du ikke kan finde svaret her, er du mere end velkommen til at kontakte os.
Varer Betaling
Ja, alle varer på designska.dk er i høj kvalitet og med skandinavisk design fra en lang række af anerkendte brands og flere kommer løbende til.
I Designska har vi et automatiseret lagersystem, derfor er det altid opdateret. Skulle en vare være udsolgt, vil det derfor altid fremgå. Hvornår varen igen er på lager, kommer an på hvilken vare der er tale om samt hvilken leverandør som leverer varen.
Specifikationer på den enkelte vare, kan du altid finde på den enkelte vare side, hvor du også finder en beskrivelse af den enkelte vare mv. Skulle der imod forventning, ikke være nogen eller delvis beskrivelse af specifikationerne, kan du skrive til og på info@designska.dk eller bruge chatten i nederste højre hjørne af webhoppen og vi vi så informere dig om det.
Ja, imodsætning til langt de fleste af vores konkurrenter, kan du se din vare i dit hjem, kontor etc. På de fleste enkelte varesider på designska.dk kan du via scanningen qr koden se varen på din telefon i det rum du er i. Det er kaldet augmented reality.
Ja, imodsætning til langt de fleste af vores konkurrenter, kan du se din vare i dit hjem, kontor etc. På de fleste enkelte vare sider på designska.dk kan du via scanningen qr koden se varen på din telefon i det rum du er i. Det er kaldet augmented reality.
Du har altid 2 års garanti på vores varer. Hvis du uventet modtager et beskadiget, defekt eller en producentfejlbehæftet vare, kan du benytte din reklamationsret til at få det løst.
Vi ønsker, at din oplevelse med os er positiv, både før og efter købet. Derfor opfordrer vi dig til at igangsætte en reklamation, hvis der opstår problemer med dit køb.
For at starte en reklamation samt returnering skal du klikke her.
Levering
Leveringstiden kommer dels an på hvorvidt den enkelte vare er på lager eller ej samt om det er en special vare, f.eks. en lænestol som du har betilt i en special farve og/eller læder/stof. I så fald vil det tage en del uger, men ved hver enkelte vare beskrivelse står der hvor lang tid det cirka tager. Såfremt at varen er på lager og ikke en special varer, tager det normalt 1-3 dage før varen er fremme. Du kan altid tracke, hvor din vare er. Læs mere om det nederst.
Når du køber på designska.dk skal du i din købsprocess vælge leveringsmetode samt naturligvis skrive leveringsadressen. Såfremt du allerede har foretaget en bestilling, men ikke kan huske hvilken leveringsadresse som du valgte, kan du finde den 2 steder. Enten i den ordrebekræftelsesmail, som du modtog ved købet eller i din brugerprofil, hvis du oprettede en sådan ved købet.
Nej, det er desværre ikke muligt, da hele vores lager er på et lagerhotel og det er derfor ikke muligt at afhente dine varer selv.
Desuden er det værd, at bemærke at Designska kun er baseret på e-handel og vi har derfor heller ikke en fysisk butik.
Så snart din ordre er pakket og er afsendt fra vores lager modtager du et link, hvor du kan tracke din ordre fra afsendelse til leveringsadressen. Såfremt du imod forventning ikke skulle få dette link, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan undersøge hvad der gik galt og først og fremmest sende dig linket.
Rabat
Såfremt du vil sparer op til 20% mere på dine køb hos designska.dk skal du købe som dansk registeret virksomhed med et gyldigt CVR nr samt blive oprettet som storkunde.
Du kan læse mere om b2b virksomhedsaftale med Designska her.
På designska.dk kan du betale med; Dankort, Visa Dankort, MobilePay, MasterCard, Visa Electron, Maestro, JCB, American Express samt bank overførsel efter skriftlig aftale.
Det er meget sjældent, at der sker fejl ved betaling. Men prøv evt. at genstarte din browser evt. efter du har slettet cachen i din browser eller se om din browser trænger til at blive opdateret. Det kan også være, at en simple genstart af din computer kan afhjælpe problemet. Hvis ikke er det meget mugligt, at fejlen kan være hos din kortudbyder. Hvis fejlen fortsat er der, er du naturligvis velkommen til at kontakte os.
Eftersom Designska er et polsk registeret firma og dermed ikke hørende hjemme i Danmark, kan det ikke lade sig gøre.
Ordre
Momsfrit
Du sparer momsen hvis du køber som dansk registeret firma og bestiller dine varer til en virksomhedsadresse som er en momsregistreret virksomhed adresse. Endvidere skal du betale som "Firma" i betaling og på den lette måde vil du ikke behøve at betale momsen.
Såfremt at du ønsker, at spare endnu mere kan du med lethed samt fordel oprette dig som storkunde. Læs mere om det på virksomhedsaftale siden.